Veelgestelde vragen

Kan ik zonder eigen account bestellen?

Ja, u kunt ook zonder eigen account bestellen. Geef ons hiervoor gewoon uw bestelling en adresgegevens per telefoon of e-mail door. Online bestellen heeft echter een aantal voordelen die we voortdurend uitbreiden - zo kunt u hier bijvoorbeeld altijd de actuele status van uw bestelling controleren.

Wat kan de reden zijn als ik geen wachtwoord ontvang voor mijn account?

Als u de gevraagde wachtwoord e-mail niet ontvangt, controleer dan uw spam. Houd er rekening mee dat de link in de e-mail slechts enkele uren geldig is.

Ik kan niet meer inloggen op mijn account, wat kan ik doen?

Gebruik de volgende link om uw wachtwoord te resetten: https://www.stretta-music.com/passwort-vergessen/ Als dit niet werkt, neem dan contact met ons op via telefoon of e-mail.

Ik kan een bepaald artikel niet in uw winkel vinden - betekent dit dat u het niet aanbiedt?

Neem a.u.b. contact met ons op. In de meeste gevallen kunnen we het item dat u zoekt krijgen en zullen we het graag voor u onderzoeken.

Kan ik voorbeeldpartituren van koormuziek bestellen?

We sturen geen voorbeeld-scores. Indien het bekijken van de bladmuziekvoorbeelden in de winkel voor u echter niet voldoende is, heeft u de mogelijkheid om artikelen te bestellen met de betaalmethode "openstaande factuur". Dit betekent dat de betaling pas verschuldigd is na ontvangst van de factuur. Als u de artikelen binnen 14 dagen na ontvangst retourneert omdat ze niet aan uw verwachtingen voldoen, wordt de factuur geannuleerd en hoeft u alleen de verzendkosten voor de retourzending te betalen.

Hoe werkt de betaling met de betaalmethode "openstaande factuur"?

Bij deze betaalmethode is het factuurbedrag verschuldigd bij ontvangst van de goederen. U ontvangt de factuur bij de verzending per e-mail en - indien niet anders gevraagd - als bijlage bij het pakket.

Wat is de reden dat ik niet kan kiezen voor "Factuur" als betaalmethode?

Als u deze betaalmethode niet kunt selecteren, neem dan contact met ons op. Wij controleren graag de oorzaak en maken, indien nodig, de bestelling voor u aan met deze betaalmethode.

Hoe werkt de betaling met Amazon Pay?

Met deze betaalmethode kunt u tijdens het bestelproces eenvoudig inloggen met uw Amazon-logingegevens. Amazon reserveert eerst het volledige factuurbedrag, dat na verzending wordt gedebiteerd.

Hoe werkt de betaling via PayPal?

U hoeft alleen maar in te loggen tijdens het bestelproces met uw PayPal-logingegevens. Het bedrag wordt gedebiteerd zodra u de bestelling heeft verzonden.

Hoe werkt de betaling met creditcard?

Deze betaalmethode wordt afgehandeld door PayPal - maar u heeft geen PayPal-rekening nodig. Voer gewoon uw creditcardgegevens in zoals gebruikelijk en het bedrag wordt na het plaatsen van de bestelling van uw creditcard afgeschreven.

Waar kan ik de bankgegevens voor de bankoverschrijving vinden?

U vindt de bankgegevens voor de overschrijving op uw factuur, die u ontvangt nadat de bestelling is verzonden. Als u de factuur niet meer bij de hand heeft, neem dan a.u.b. contact met ons op.

Hoe lang duurt het voordat een artikel wordt geleverd?

De levertijd van elk artikel staat vermeld op de betreffende artikelpagina. Door op de vlag rechtsboven op onze homepage te klikken, kunt u kiezen uit welk land u bestelt. De getoonde levertijden worden overeenkomstig aangepast.

Ik heb zo snel mogelijk een item nodig, wat kan ik doen?

Als u op veilig wilt spelen en er zeker van wilt zijn dat wij een artikel tot de gewenste datum kunnen leveren, neem dan contact met ons op via telefoon of e-mail. We gaan graag onderzoeken in hoeverre we de verzending kunnen versnellen of een snelle levering kunnen garanderen.

Mijn bestelling is nog niet aangekomen. Wat kan ik doen?

Als u al lang geleden een verzendbevestiging heeft ontvangen maar nog geen levering heeft ontvangen, neem dan a.u.b. contact met ons op. Houdt u er a.u.b. rekening mee dat wij vanuit Duitsland verzenden en dat de levering naar andere landen daarom enkele dagen kan worden vertraagd.

Van waar versturen jullie de orders?

Wij verzenden uw bestellingen vanuit Eisingen, Duitsland. Bij verzending naar andere landen kan de levertijd dus enkele dagen langer worden.

Hoe kan ik iets terugsturen als het me niet bevalt?

Binnen veertien dagen na ontvangst kunt u uiteraard bladmuziek aan ons retourneren. Het beste is om een kopie van uw factuur mee te sturen. Dit maakt het voor ons gemakkelijker om uw terugkeer te identificeren.

Het retouradres is: Stretta Music GmbH, Landwehrstraße 11, 97249 Eisingen, Duitsland. Vergeet niet om uw zending voldoende te frankeren.

Als het niet mogelijk is om de factuur of een kopie daarvan bij te voegen, noteer dan uw naam, adres, bestel- of factuurnummer op een papiertje en voeg dit bij de retourzending.

Wij bevestigen de ontvangst van de retourzending per e-mail. Als de bladmuziek al is betaald, ontvangt u uiteraard direct een passende vergoeding.

Waar vind ik mijn download artikelen?

U kunt uw download artikelen vinden door in te loggen op onze website met uw eigen account. Als u vervolgens in de rechterbovenhoek op uw naam klikt, opent zich een menu. Het derde punt is "Mijn downloads". Hier vindt u uw downloadartikelen die u tot nu toe heeft gekocht.

Ik heb nog steeds een downloadabonnement of puntensaldo - hoe kan ik dit verzilveren?

Om uw resterende downloadsaldo te controleren, kunt u inloggen op onze website. Wanneer u een download item opent, vindt u een van de buttons "Items kopen met Stretta abonnement" of "Kopen met download saldo". Klik op de button en uw huidige downloadsaldo wordt weergegeven. Pas als u de aankoop bevestigt, worden de punten ten laste van uw rekening afgeschreven.

Kan ik cadeaubonnen kopen bij Stretta?

U bent van harte welkom om vouchers van ons te kopen. Stuur ons een e-mail met uw adresgegevens en het bedrag van de waardebon die u wilt kopen. Wij sturen u dan de voucher en de bijbehorende factuur per e-mail.

Hoe worden de bonnen verzilverd?

Noteer uw vouchercode in het bestelcommentaar bij uw volgende bestelling. Na ontvangst van uw bestelling zullen wij u de bijbehorende waarde crediteren.