Levertijden

De geschatte levertijden kunt u vinden op de betreffende productpagina's. Op dit moment worden uw levertijden berekend voor dit land:

Duitsland (DE) wijzigen

U kunt uw land en taalkeuze ook wijzigen met behulp van het vlag-pictogram rechtsboven in de kopregel van de pagina, of eenvoudigweg op een van de productpagina’s.

De verzending gebeurt per postbrief of DHL-pakket op alle werkdagen, inclusief zaterdag. Bestellingen, die volledig op voorraad zijn, worden dezelfde dag nog verzonden, mits uw bestelling ons bereikt van maandag t/m vrijdag tot 17.00 uur en op zaterdag tot 11.00 uur (MET).

Voor bestellingen met op voorraad zijnde of vertraagde artikelen, sturen wij binnen enkele dagen na ontvangst van de bestelling een ongevraagde deellevering, die uiteraard vrij is van verzendkosten. (Indien u geen deellevering wenst, gelieve ons hiervan op de hoogte te stellen.) In geval van onverwachte wijzigingen in de levertijden zal onze klantenservice u zo snel mogelijk per e-mail op de hoogte brengen.

Tip: Als u individuele vragen heeft over de verzending, raden wij u aan ons een e-mail te sturen ([email protected]) of ons te bellen. U kunt de klantenservice bereiken van maandag tot en met donderdag van 8.00 tot 17.30 uur, op vrijdag van 8.00 tot 16.30 uur en op zaterdag van 9.00 tot 12.00 uur onder het telefoonnummer +49 (0) 9306 98522-0 (er wordt Duits of Engels gesproken).

Als u in het kader van uw bestelling een klantenaccount heeft aangemaakt, kunt u de verwerkingsstatus van uw bestelling in de shop bekijken.

En last but not least: u ontvangt altijd een e-mail wanneer uw pakket is verzonden.