Klaus Wüsthoff (* 1922)

Die Rolle der Musik in der Film-, Funk- und Fernsehwerbung

Uitgave:
Boek (softcover)
Artikelnr.:
119788
Auteur / Componist:
Taal:
Duits
Omvang:
59 pagina’s
Uitgavejaar:
1999
Uitgever / Producent:
Productie nr.:
EM 1192
ISBN:
9783875371574

Beschrijving

Dieses Buch soll allen ein brauchbarer Leitfaden sein, die sich beruflich oder aus persönlichem Interesse mit Werbemusik befassen.

Zweite, überarbeitete Auflage, unter Mitarbeit von Gisela Wüsthoff. Mit Kompositionsanleitungen für Werbespots, zahlreichen Abbildungen und einer umfangreichen Instrumententabelle der Gebrauchsmusik.

12,30  €
Levertijd: 1–2 weken (Nederland)
op de verlanglijst
Onlangs bekeken
Verband deutscher MusikschulenBundesverband der Freien MusikschulenJeunesses Musicales DeutschlandFrankfurter Tonkünstler-BundBundes­verb­and deutscher Lieb­haber-OrchesterStützpunkt­händ­ler der Wiener Urtext Edition

© 2004–2024 van Stretta Music. Bestel en koop bladmuziek online.

Uw specialist voor allerlei soorten bladmuziek. Muziekboeken online winkel, bladmuziek en play alongs om te downloaden, boeken, muzieklessenaars, lampen en muziek accessoires.

Het land Wereldwijd heeft een eigen Stretta website. In het geval dat je bestelling in dit land geleverd wordt, kun je het beste naar deze site wisselen, zodat de juiste levertijden en -voorwaarden getoond worden. Je winkelmandje en account blijven ongewijzigd wanneer je van land wisselt.

nl-netWisselen naar Stretta Music Wereldwijdnl-nlOp Stretta Music Nederland blijven